Published On: 7 února, 2024703 words3,7 min read

Vizualizace našich obrazů v interiéru je geniálním způsobem, jak přiblížit naši tvorbu zákazníkům.

Podělím se dnes s vámi o aplikace, se kterými mám osobní zkušenost a o kterých můžu říct, že jsou skvělými nástroji pro tuto práci: WallPicture, Frameit a Institu Art Room.

Všechny lze stáhnout do mobilu se systémem Android pomocí Obchod Play. Snadno se používají a nabízejí širokou škálu možností přizpůsobení. Umožňují nejen náš obraz zarámovat, ale hlavně vytvářet simulace našich obrazů v různých interiérech – od moderních a minimalistických po tradiční a rustikální. Aplikace jsou zdarma, a pokud by vám výběr možností nestačil, je možno si dokoupit PRO verzi.

Názorná ukázka našich obrazů v reálném prostoru pomáhá zákazníkům lépe si je představit v jejich vlastním domově nebo pracovním prostředí. Kromě předpřipravených interiérů lze navíc do aplikace nahrát svou vlastní fotografii. Toho lze využít, pokud nám zákazník pošle foto svého interiéru – snadno zakomponujeme vysněný obraz do jeho domova.

 

Při vizualizaci našich obrazů je však důležité dát pozor na několik pravidel:

1. Správná velikost obrazů:

Pokud jsou obrazy zobrazeny příliš malé nebo příliš velké vůči zvolenému interiéru, může to zkreslit dojem a vést k nerealistickému vnímání. Představte si, že obraz, který má reálnou velikost 50×50 cm, pověsíte nad sedačku, která má šířku dva metry a obraz necháte tak, že nad ní překrývá celý prostor, tedy ony dva metry. Nebo jako na ilustračním fotu níže. I když na první pohled může tento způsob prezentace vypadat atraktivně a obraz bude dobře viditelný, pro zákazníka může být tento pohled zavádějící.

Jaké bude jeho zklamání, když mu po projeveném zájmu sdělíte, že je obraz menší, než bylo předvedeno ve vizualizaci? Je důležité, abychom ve své prezentaci byli transparentní a ukazovali naše obrazy tak, jak ve skutečnosti jsou. To znamená dodržovat správné měřítko a proporce a umístit je do interiéru tak, aby bylo zřejmé, jak se budou ve skutečnosti jevit. To umožní zákazníkovi udělat informované rozhodnutí při výběru obrazu a minimalizuje riziko nechtěných překvapení. Nechtějte klamat svého zákazníka a nedávejte mu možnost přemýšlet o tom, jak jste to vlastně mysleli!

obraz, interiér

 

2. Správná barevná a stylistická kompatibilita:

Barevné schéma a styl interiéru by měly podporovat a doplňovat naše díla, nikoli jim konkurovat nebo odvádět pozornost. Vybírejte prostředí, která harmonizují s paletou, estetikou a námětem vašich obrazů.

3. Autentičnost a realističnost vizualizací:

Pokud použijeme příliš umělé nebo příliš upravené fotografie interiérů, může to snížit důvěryhodnost naší prezentace a odradit potenciální zákazníky. Proto bychom měli dávat přednost realistickým a přirozeným vizualizacím, které věrně zachycují, jak naše díla vypadají ve skutečném světě. Je však také důležité dbát na kvalitu fotografií našich obrazů. Kvalitní fotografie s dobrým osvětlením a zachycením barev pomáhají lépe přiblížit podstatu našeho umění.

Celkově vzato, vizualizace je prostředkem, který nám umožňuje překlenout propast mezi naší tvorbou a našimi zákazníky. Je to klíčový krok k tomu, abychom mohli lépe oslovit naši cílovou skupinu a zajistit tak úspěch našeho uměleckého podnikání.

Přeji vám hodně úspěchů!

Zde můžete zanechat komentář

Další články